melodifestivalen




Det har blivit ett litet fel här men jag får göra på ett annat sätt :)) <3'
 
andreas johnsson . W can work it out
lyssnat på den nu och den är skön men inte riktigt min smak , jag tror inte så mycket på den men vad tycker ni ??


Anna bergendahl inte min smak säger jag bara ! [n' this is my life

PERNILLA WALGREN  jag vill om du vågar
skön låt den ända slagern i denna tävlingen men inte den bäta !

DARIN  populär sångerskan kan nog gå långt i melodifestivalen iår ! :)
men lite för lugn för mig

FINT NAMN ! :D jessica andersson ,  men det räcker ju inte för vinna .
eller gör det ? ;o

peter jöback , skön låt :)  om det är red jag tror vill säga (aa' <3'

SALEM ; ! SÅ JÄVLA BRA  ;d !

ola unstopeble ! den är bra spec när man gar lyssnat på den ett par gånger :)


De var dessa bilder jag hittade .
den har vi ju bwo och alkazar - som är riktigt bra ! :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0