min dag ! ;*

min dag har varit allmän bra , :) inget speciellt så ^
dagen började när jag åkte till skolan utan smink ssåklart :)
har fårr så ful hy nu tycker jag så då säger mina klasskompisar att man inte ska ha det :)
själv har jag hört att de är en myt ;*
nästa vecka kommer jag att fortsätta ha smink iaf :)

vi hade logbok idag och ett prov ! shhiiet hade övat skitlite ;$
fast det kunnde gå bra ändå [y'

Vi har en bajjs skola man får inte ha mobil elr ngt , men idag så hade läraren sagt att vi skulle ta bort mobilerna och lägga det i skåpen men det gjorde inte t** om hans namn inte vill nämnas tänker jag :)
så satt han och messade lite diskret men då stor läraren och kollade, och jag började as GARVA !! HAHHAHA . det var så fett skönt ! :) sen vägrade han ge ifrån sig mobilen ! :)

jag tycker det är bra att du står på dejj! fortsätt så ! :)

så därför får du veckans tummeupp! [yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0