SOMMARENSOMMARENSOMMAREN !

Jag saknar sommaren ! (sp'
Idag har jag inte kunnat sova något på hela natten -.-'
, fanns en rad ursäktwer för det . menmen ,
Det är lördag och jag har inte hittat på något än ;o! herregud !
sen ska jag nnog till e kompis ,;) najjsnajjs
Nu ska jag snart äta undra vad det kan bli för gott? :o

Dagen igår.
var på kfum igår med lisa ! älskar dejj <3'
det var la najjs , men ah sen var det la väldigt mycket tråkiga saker
ska inte nämnas här.
vi tog iaf bussen hem vid ett chill ,
men...
FETT KALLT
men i centrum mötte brynte och jonas oss, :) riktigt kuwl .
Sen kom vi hem och snackade lite och så , mywsigt :)
Sen kokade jag över mjölken och de bara skrattade åt mig -.-'
hahah , sen typ pratade dom om någon edwin i full frys som jag inte fattar något av :)



det var väl det för denna gången, men jag kommer tillbaka ! :)

bilden är från sommaren (L) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0