timtimtim ,

EN LITEN SNUTT OM MEJJ OCH TIM ! :D läsvärt ! := )

jah tim , jag skulle ju skriva om dej , jaah du var ska man börja . vi träffades ju för första gången när vi hälsade på varandra innnan vi ens började sjuan , det var rätt coolt då att vi typ sen skulle ha så mkycket gemensamt :') när vi började sjuan var vi inte jätte bra vänner vad jag kommer ihåg, men sen blev det bara bättre och bättre , jag tror till och med jag kanske gillade dej lite då ? jah vem vet det kommer jag faktist inte ihåg (aa' <3'
alla profil timmarna ihop vad kul vi har haft då . varje gång vi har varit i lag som ofta inte har hänt men ändå . wth , jag vann ju alltid över dejj ändå ! :) Och när alltid jag brottade ner dej så du typ kännde dejj så himla klen :') jaah det var tider de :) Och det har väl varit lite upp och ner med oss, ibland inte ens pratat med varandra sen till värsta kompisarna typ ! :D Jah jag är verkligen glad att vi blev vänner, i sjuan duvet när vi två va värsta töntarna ,  hohoho (aa' <3' jaah herregud ! :) när du köpte likadana skor som mig du vet de adidas skorna fast jag hade vita (aa' <3' Kommer du ihåg när jag kom hem till dejj i sommras världens soligaste dag och ni satt inne och lanade -.-' <3' jag ville bada men ni bara tråkade innomhus .! :D HAHAHAH . sen gick vi ut och spelade fotboll du och jag  :)) och kastade vinbär på varandra ,(: och du sade att du ägde mig på fotoll ^o) vilket inte stämmde , :) och när du körde med exel bossy , och sen när du köpte unihoc , sade du att exel var plast -.-' nu kör du iaf med curve , två gånger nu för anders har ju typ tagit sönder dina klubbor :)) och sist när vi hade tävlongar, med axel och jag vann varenda gren mot dejj !! jaah :) det kommer iaf jag ihåg ! :D Och alla gånger vi har pratat om massa roliga saker, kommer du ihåg när du var jätte arg på mig /eller oss:o i soduko stugorna när du sara och tobbeh typ låg i en stuga och alla trackade serade er :o förlåt mig Tim , <3'  Och nu är jag skylldig dejj tio kr bara för du (gav) mig en sluch , (':  Och idag när du kastade din telefon till mig och annika fick hjärt stillesånd typ :D!  jaah vi har massa minnen dag till dag. du säger att jag aldrig svarar på dina sms men det gör jag vist de ! :D ! jag ska faktist skriva till dejj nu  :)  kommer du ihåg att du sade att oskars sugmärke kom från en damsugare HAHAHAHHA ! :D det kommer jag alltid minnas! ooh, tim du är bara för bra :) jaah jag kan skriva massa mera men nu ska jag träna :) 
ohjusste . 
Tim har match nu i råslätt åk och kolla vettja , han är väldigt duktig  :)) han är 14 precis som jag pusss:=))
  


Kommentarer
Postat av: Tim ;D

Så tar du svensk-chines bilden =)

Naaw =) mycket minnen faktiskt =) <33

2010-03-08 @ 21:31:20
Postat av: Linus :)

Ni passar ju :)

2010-03-09 @ 20:31:32
Postat av: haha

haha han är 14 precis som ja , den enda 14åringen du kan få ? ^^

2010-03-12 @ 00:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0