hej hej , ! :)

jag vill bara säga att det är aldrig mera någonsin ska jag ha någon äcklig gammal bajs lånemobil, Det var nog den värsta tid i mitt liv tror jag . !
Men nu har jag tillbaka min gammla som känns jätte bra ! :)

Igår kollade jag som sagt på innebandy hela dagen..igen. Om du läser detta joel så säger jag grattis nu haha :)
Sen mot kvällningen var vi typ jag, matilda ,vickan, joel,  rasmus och linus i d hallen och hade det lite trevligt. Jag gjorde ett iq test också och jag fick nytt rekord. :thumbup: Sen skulle matidla och vickan hem.  Då spelade vi andra lite innebandy oså. Sen skulle Linus och joel träna då fick jag och rasmus hjälpa den armalille vaktmästaren att sätta upp någon tajkwando sak ?

Jag skulle senare vara med några kompisar men det blev ändrade planer när  nathalie , emmelie ch robin kom hem till oss .! :)

Vad tyckte ni  om att geir åkte ut ?? hmmm,...??


Kommentarer
Postat av: simone

han är grym :D

2010-11-08 @ 16:13:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0