dagis

Dagen.
Idag gick jag upp sent mot vad jag brukar göra.  Vid halv sju tror jag .
När jag gick upp så åt jag en klementin och gjorde iordning mig lite och gick till bussen. Eller rättare sagt fick springa till den) :p
 Dagen var bra men jag var å himla trött , jag sommnade tom påvilan. När jag hade min rast gick jag ner och köpte en power king + blev bättre en stund iaf.
Sen fick jag gå ner och köpa en klementin till för maten var bajs äcklig idag igen ,  Nu har jag precis kollat på film också. Har brist på fantasi i hitta på ståndet nu känner jag. 
pusshej 

Dagens outfith(: slappt som vanligt ! 


Kommentarer
Postat av: Didrik

snyggast jessica<33

2010-10-26 @ 18:24:26
Postat av: Mattias

Hej på dig :)



det verkar skit mysigt på dagis :D, hoppas du har det jätte trevligt och bra på dagiset :)<3

Det var hemskt vad fin och söt man skulle vara ??;o<3

2010-10-26 @ 19:48:49
Postat av: lisa ljung öhrman

HAHAHHA !! hon är alltid lika fin <3 ;P

2010-10-27 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0