hejjhoppsnuttipop !

Det är nu lördag kväll och jag är helt slut i kroppen !
Vi har  just spelat Sm i värnamo. (med ibk laget).
ehhmm... det finns väl inte "jätte" mycket att kommentera än att vi åkte ut.
Själv tycker jag från min sida att det inte gick speciellt bra , mesta beror nog dels på mina knän.
Nu ska jag verkligen vila upp mig tills måndag när DM väntar med mitt vanliga lag . 
 Jag har inga mer kommentarer än  att jag gjorde ett mål och ett assist.  (;
Ha det braa .
LoveJessica


Bild tagen från hemma matchen mot cl98

På tal om matchen var det kul att få beröm på hemsidan checka in det ? :)


Klicka på länker och sedan på länken damer ! :)

http://www.ostra.nu/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0