hih

Hejhopplingonsnopp .
Nu ska jag berätta lite om min praktik ska bara inte göra det allt för långdraget .

Bra saker
* Man fick gratis mat
* Det var inte mycket folk ( de som gillar att vara lata)
* En jätte trevlig tjej som jobbade i slutet.
* Att jag fick sluta idag !

Dåliga saker:
* Inget folk !
* Tråkiga människor!
* blev tvingad att jobba i - 26 c i bara t shirt, 
* fanns ingenting att göra ! 
* Timmarna minuterna sekunderna känndes som år . 
* Fula kläder 
* byxorna fanns i storlek 44 
* Jag brännde mig .. 
* Jag gjorde fel en gång . Av en möjlig 
* Jag kom på massa roliga lekar, som tillslut blev långtråkiga,
* Åt pommes och hand-B alla dagar i 5 dagar . 
* Man fick skit fet hy ! 


Ett bra + som jag nu vet är varför McD pommes är mycket godare än Max . Men det är en heeemlis, ! 


 

SNygg outfith  !

 Veckans matschema var enkelt och smidigt,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0