hii

Jag måste säga att det var en liten äcklig grejj på max som jag kanske inte bör avslöjas !
Men jag ska berätta en annan liten sjuk grejj .
Det stod en påse i papperslagret ,  som jag tänkte lite på om det var ett interntskämmt. Men det visade sig dock inte vara det.
Det stog en påse med texten: MÖGLIG på ! Den stod där hela veckan i detta lagret. (ingen hade alltså slängt den)
Och sen kom det en tjej som inte hadee jobbat på tre måader som kom ut med påsen i köket och sade:
denna påsen har stått här sen jag slutade och det är tre månader sedan ,  ! asså fy fan vad äckligt de hade alltså en äcklig möglig påse i lagret . :bigeyes:.

Såhär såg det ut när jag lämmade max den 22/10



Kommentarer
Postat av: Bigsis

Alltså du är riktigt läcker i MAX kläderna ;)puss

2010-10-25 @ 15:20:36
Postat av: Lisa <3

HAHA !! jag har också sådana snygga kläder på mig fast du har snyggare mössa än min x)

2010-10-27 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0