klipp



Ska klippa mig ! :)
snart väntar den stora dagen när jag ska klippa mig , jag hatar verkligen att klippa mig för det blir alltid såååååå kort !just nu har jag jätte slitet hår.  Det sista jag vill är att klippa mig men jag hatar verkligen min hårfärg och desto snabbare den går bort desto bättre är det ju. Men jag som ääääääännntliiigeeeenn  börjat få lite längd på det ska jag helt plötsligt klippa mig , !
är så arg .
Bilden är tagen i en spegel därför är den snee , :)
juste ja , som ni ser har jag en del färger i håret vilken tycker ni skulle vara finast i mitt hår på mig ?



Kommentarer
Postat av: Mattias

stop be so extremely beautiful ! <33

2010-10-18 @ 15:24:31
Postat av: Bigsis

Samma som jag har nu ! om du vågar ;) hihih

2010-10-25 @ 15:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0