mitt hår kommer snart att vara kort !"

Snart är det träning och har precis kollat på top model .  Ingen bra omgång tycker jag (8) .
Mitt hår har växt jätte mycket nu i slutet har jag märkt om jag plattar det jätte länge ser jag att det har vuxit lite !  :thumbup:  Men jag ska klippa det om tre dagar .!  tio CENTIMETER BEHÖÖVDES ! 

 På tal om hår så hade ett av mina dagis barn som jag umgås mest med fixat håreet som var väldigt tjusigt,.
Jag vet att man inte ska favorisera men dessa två sötnosar är helt klart bland mina favoriter !  :) Men på detta dagis kan man egentligen inte ha några stjärnor efterssom alla lyser mer än någonsin ☺♥☻



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hoppas kan man ju alltid^^

2010-10-27 @ 16:46:12
URL: http://jagalskarmittnamn.blogg.se/
Postat av: Lisa <3

aww gumman haha gulligt :P , ! men jag tyckerdu passar i lite kort hår med faktist men ditt hår växer sjukt snabbt så det kmr bli bra ändå ;P <3 .

2010-10-28 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0