heeejj !

Jag börjar med gårdagens match . ♥
Jag hade min "debut" med damlaget idag ! :)
jaa, vad kunnde man vänta sig va , ? vi vann med hela 12-0 iaf.
Vi spelade väl bra också för vara första gången med detta laget.
Jag tror att vi kommer komma in i det mera och mera iaf ! :D
Och ett stort grattis till Louise, som höll kassen stängd.:)
Jag gjorde dock inga ml denna matchen iaf men alltid kan man inte göra bra ifrån sig ! :)
här är match saken , (; Jag orkar inte räkna upp vilka som gjorde alla mål men här har ni de  (;
De blev en jobbig kväll, och jag kom hem sent men det gjorde ingenting efterssom vi vann hihih (a'
http://www.ostra.nu/ tiittaa ! :)



 ohh jusste , vi hade skoljoggen då med , trodde verkligen inte att jag skulle palla all press .-.-' bara jessica vinner du i år igen eller osvosv -.-'
Hahah men jag lyckades iaf komma först av tjejerna  igen iaf :) och kom in som 5 tror jag ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0