något pinsamt !

NU ska jag berätta något sjukt pinsamt,.
Idag när jag och lisa satt själva i biblioteket tog vi fram en massa tjejj tidningar så som Frida , okej solo osv.
Jag och Lisa tog varsin och bläddrade på . Vi satt och skrattade och kommenterade folks kläder , rumpor hår, matvanor asså verkligen allting.  När jag bläddrar lite i min tidning, så börjar jag dö skratta. Lisa kollade snabbt till och såg direkt va det var. Det var typ två sidor med bröst, asså det var skit kul för asså de hade så roliga historier och allt , te:X att en hade sådana "hängiga" bröst så en liten flicka på badhuset hade frågat varför hon hade så långa bröst. Vi skrattade och typ kommenterade och hade bara as kul .
Men då kon några larviga små tjejer i sjuan och en kille , (tror det är en kille iaf) och bara skrek  .. FY FAAN VAD ÄCKLIGA NI ÄR!!! . och massa skit. Först skämmdes jag väl ihjäl och det gjorde Lisa också men va fan nu skrattar jag bara åt det.
Asså vem hade helt ärligt  inte kollat på de bilderna om ni sett hur roligt det va ??
Det var en tjej tidning och jag tror att ¨många tjejer som har köpt den tidningen kollar in dom sidorna extra mycket ;).
Ni får tycka vad ni vill men jag hade iaf en sjukt rolig stund med min kompis just då så nu gör jag ingenting mer än att skratta åt det.

pss.  jag är säkert att de små tjejerna som såg det ´står säkert redan nu utanför biblioteket och bara väntar tills de öppnar så de också kan gå och kolla ;) om det inte redan direkt sprang upp till Willis  och köpte en ;) ..


Lisa du är bäst !

Kommentarer
Postat av: "Lille" philip-.-'

hahax) Lisa & Jessica är inte riktigt som alla andra ㋡

2010-09-21 @ 19:45:16
Postat av: Bigsis

:)

2010-09-22 @ 10:31:09
Postat av: lisa <3

hahhhhaha !!

jessica vi e fan coola juh det är bara dem som är väldigt intresserade och kollade extra mycket genom fönsterrutan ;) <3

haha älskar dig (LL) <3

2010-09-22 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0